Bestellen & bezorging

Moet ik verplicht een inlog account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Nee, bij ons is het aanmaken van een account niet verplicht. Bent u van plan vaker in één van onze webshops een aankoop te doen? Dan is een account wellicht handig.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Vrijwel al onze producten worden vanuit voorraad geleverd. Bij producten waar een levertijd op zit, wordt dit duidelijk vermeld. Bestellingen die op werkdagen vóór 15:00 uur besteld en betaald zijn worden nog dezelfde dag door ons bedrijf verzonden.

Hoe bestel ik iets bij Folie Center?
In onze webshop bestelt u in 3 eenvoudige stappen:

  1. Leg een artikel in het winkelwagentje en ga naar bestellen.
  2. Controleer en regel uw bestelling.
  3. Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, mollie, Bancontact of SOFORT Banking.

Wat zijn de verzendkosten?
Gratis bezorging door UPS binnen Nederland vanaf €200,-. Onder de €200,- betaalt u €15,- verzendkosten. Voor België, Duitsland en Luxenburg betaalt u altijd verzendkosten van €25,-. Voor alle overige landen zijn de verzendkosten op aanvraag,

Wordt een bestelling in één keer bezorgd?
Uw bestelling wordt altijd op één moment bezorgd. De langste bezorgtijd is leidend, zo verkleinen we onze ecologische voetafdruk.

Hoe traceer ik mijn bestelling?
Wanneer uw bestelling de deur uitgaat, ontvangt u per mail de Track & Trace code. Hiermee ziet u gelijk wanneer het pakket wordt bezorgd.

Zijn de prijzen van de artikelen inclusief B.T.W.?
De prijzen genoemd in op onze website zijn, mits anders vermeld, exclusief B.T.W.

Kan ik eerst een proefstaaltje aanvragen?
In ons assortiment is een boekje vol autotint staaltjes opgenomen. Deze vindt u terug onder het kopje ‘tools’. Overige staaltjes kunnen worden aangevraagd via het contactformulier op de website onder vermelding van de volledige adresgegevens.

Ik wil mijn bestelling op een ander adres ontvangen, is dat mogelijk?
Het is uiteraard mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen.

Wat moet ik doen als ik mijn bestelling niet heb ontvangen?
Heeft u uw bestelling na een aantal dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Vermeld hierbij uw naam en ordernummer zodat wij direct via een tracking systeem kunnen nagaan waar uw pakketje zich bevindt.

Winkelwagen