Klachten

Heeft u een klacht over een product, een online bestelling of onze dienstverlening? Laat het ons weten. Want zolang we het niet weten kunnen wij het niet oplossen!

Hoe meld ik een klacht?
Meld uw klacht bij onze klantenservice. U kunt uw klacht melden via het contactformulier op onze website onder vermelding van het ordernummer. Bij het afhandelen van klachten volgen we de wet.

Heeft u een verkeerd of beschadigd product ontvangen?
Bij online bestellingen adviseren wij u het pakket bij ontvangst te controleren. Merkt u bij levering dat u een verkeerd product hebt ontvangen? Of dat het product is beschadigd? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via ons contactformulier. Wij doen ons best om het probleem snel op te lossen. Is het artikel beschadigd geraakt bij het uitpakken of daarna? Dan bent u zelf verantwoordelijk voor de schade.

Meer dan 25 jaar ervaring

Altijd scherpe prijzen

Enthousiast team staat voor u klaar

Enkel producten van hoge kwaliteit

Uitgebreid en divers assortiment